Sóc Dani, Sóc RCDE

Debo decir que me gusta mucho este vídeo promocional que ha realizado el Espanyol y que se pone en los videomarcadores del Estadio mientras los jugadores salen a calentar, en el momento previo al partido. En el momento que escuché los primeros acordes, de esta fantástica canción de los Black Eyed Peas, en el partido contra el Madrid, me quedé himnotizado visionándolo. No sé si es la canción, si es la sencillez del vídeo o la parte emocional del mismo, pero me enganchó desde el primer momento. Para completarlo sólo faltaría a la afición cantando y bailando al son de la música para animar al equipo y el ambiente antes del comienzo del partido.

Este vídeo junto con el que ya comenté en la entrada Som L’Espanyol, creo que demuestra que del departamento de imagen o comunicación del club se está comenzando a trabajar bien. Lo único que pienso que estos vídeos no deberían quedarse en los videomarcadores del club y deberían salir a la luz, generanado así imagen de marca.

3 thoughts on “Sóc Dani, Sóc RCDE

Add yours

  1. ¿Qué es ser RCDE? ¿Alguien puede ser un acrónimo?
    Soy AMPA. Soy RAC. Sóc RBB. Sóc HJKNBDI.
    ¿Que ya no queréis ser Pericos y preferís ser RCDEs?

    Sóc el Toni, sóc culé.

  2. Es molt senzill d’entendre, si ho vols fer.

    El 90% dels cules, son cules ara que les coses els hi van bé. Pero tornareu a perdre i a no guanyar titols, al futbol tot son cicles i cuan aixo passi, nosaltres seguirem amb el nostre sentiment i vosaltres …”no, no vi el partido, jo del fubol passo”.

  3. A favor del Toni, que el conec des de fa 30 anys i sempre hem portat molt bé la rivalitat futbolística, he de dir que no és d’aquest tipus de culés (que jo també els conec i els he conegut). Ell és culé sempre, plogui, nevi, donin espectacle o fotin pena.

    Sobre, lo altre és una forma comercial de parlar de l’afició de l’Espanyol i la comunitat que hi ha entre tots.

    RCDE = Reial Club Deportiu Espanyol.
    A nivell individual, jo sóc perico.
    A nivell colectiu, jo sóc l’Espanyol = sóc RCDE.

Deja un comentario

Proudly powered by WordPress | Theme: Baskerville 2 by Anders Noren.

Up ↑

A %d blogueros les gusta esto: